بخار شیشه ایم ، نازمون کنی اشکمون در میاد چه برسه فراموشمون کنی !


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



حافظه‌ام ..... همه چیز و همه کــــس را فراموش می‌کند!!...
خسته شدم بس که سابیدمش..... و تو هر بار .. نمایان‌تر شدی!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *




غریبه بود اشنا شد … عادت شد …عشق شد …هستی شد …
روزگار شد …خسته شد… بی وفا شد …دور شد…بی گانه شد …
فراموش نشد…


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

گر چه دنیا فراموشکده خاطرهاست ، تو فراموش مکن آنچه میان دل ماست .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


اگه خنده زلبهایم گریزد، اگه اشک ز چشمانم بریزد، اگر شادی شود در من فراموش

 اگر غم با دلم گردد هم آغوش، گمان هرگز مبر نازنینم، که یادت در دلم گردیده خاموش

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



اگه فراموشم کنی میرم سراغ سرنوشت / میگم چرا اسم منو فقط تو قلب تو نوشت

اگه فراموشم کنی سلطان قصر غم میشم / مثل یه شمع بی فروغ لحظه به لحظه کم میشم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


اونقدر فراموشت کردم که حتی واسه ابراز تنفر هم تو ذهنم نمیای .



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


گر فراموشت کنم بر من حرام است زندگی / من تو را با جان خریدم کی فراموشت کنم


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


گنجشک ها با این که تعدادشون خیلی زیاده بازم همدیگه رو میشناسند

اما نمیدونم توی دنیا چندتا مثل من وجود داره که تو منو فراموش کردی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



آرزوهایت بلند بود

دست های من کوتاه
تو نردبان خواسته بودی
من صندلی بودم
با این همه
...فراموشم مکن
وقتی بر صندلی فرسوده ات نشسته ای
و به ماه فکر می کنی.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


هیچ وقت واسه فراموش کردن یه آدم ، آدم دیگه ای رو بازیچۀ احساسات گذراتون نکنید


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



تمومه عمر آوازم دیگه خاموشه خاموشم / نمیری هرگز از یادم من از یادت فراموشم

شروع رفتنت بی من شروع شعر اندوهه / بدون بعد از تو یاد تو برام سنگین تر از کوهه

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


می روم شاید فراموشت کنم / با فراموشی هم آغوشت کنم
می روم از رفتنم دل شاد باش / از عذاب دیدنم آزاد باش

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


اگر به یادت نمی ایم دلیل فراموشی تو نیست...من ترس از ارتفاع دارم..



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


وقتی ازت دورم فکر نکنی فراموشت می کنما، نه!

فقط بهت فرصت می دم دلت برام تنگ بشه !


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اس ام اس فراموشی ، ،

تاريخ : یک شنبه 27 اسفند 1391 ا 10:2 نويسنده : soheil ا
Weblog Themes By سایت عاشقانه