خنده

زنه  simکارت  جدید میگیره میخواد شوهرشو سوپرایز کنه.

 

میره از تو آشپز خونه بهش اس میده سلام عزیزم خوبی؟ lol

 

شوهره جواب میده :سلام گلم. بعدا خودم بهت زنگ میزنم

 

عنتر خانوم تو آشپزخونه اس....خخخخخخ

 

****

 

یه گدارو میشناسم که هر چی خیابون شلوغ تر بشه

 

اونم فلج تر میشه...خخ hoo

 

 

چند روز پیش رفتم بانک بانکم خلوت بود یه نفر قبل من اومده بود پول بگیره نزدیک 25 میلیون پول همشم 2 تومنی 5 تومنی 10 تومنی (هزاریا) منم شیطونیم گل کرد الکی گوشیرو گرفتم زیر گوشم گفتم ممد سریع موتورو بردار بیا جلو بانک ... خودمم رفتم تو ماشین نشستم
یارو از بانک بیرون نمیومد D: lol


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: انواع مطالب طنز ، ،

تاريخ : جمعه 3 خرداد 1392 ا 21:11 نويسنده : soheil ا
Weblog Themes By سایت عاشقانه