گـاهــی تــو

 Facebook-Profile-picture-for-Alone-boys.jpg (500×332)

خـــدایـا


گـاهــی تــو را بــزرگــ می بـیـنـم و گاهـی کــوچـکــ ،


ایــن تــو نـیستی کـه بــزرگ می شــوی و کـوچـک . . .


ایــن مـنـم کـه گاهـی نــزدیـکــ مـی شـــوم و گاه دور . . . !!!



نظرات شما عزیزان:

! Soheil !
ساعت4:32---21 تير 1393


محمد و مونا
ساعت4:49---20 تير 1393
امشب...



من و آتش سیگار لبهای یکدیگر را می بوسیم

....

اما تو با معشوقه ات آتش لبهای یکدیگر را......



اصلان... این چه رسمیست؟



پیراهنش را من برایش خریدم اما دیگری از تنش در



در می آورد...!

تو و آن معشوقه ات روی یک تخت......



من و همدمم گریه روی یک تخت.........



امشب، آغوش گرم پر عشق تو، چشمهای



مست وزیبایت،حرارت نفست و شیرینی



لبهایت که روزی از ان من بود ، از ان

دگریست....

نگران من هم نباش...



من هم با طعم شور اشک، شیرینی



لبهایت را میچشم.



با حرارت اتش سیگار، حرارت



بدنت را حس میکنم....

او تن خیس و گرم تورو در آغوش میکشد.



من بالش سرد و خیس



اشک را در آغوش میکشم....



اما تو در آغوش عشق و شهوت میخوابی



من در اغوش اشک و حسرت...



سخت است بگویم اما آرزو دارم

شب در میان دست های او ،



آرام



صبح شود....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: استاتوس های عاشقانه همراه با عکس ,

تاريخ : چهار شنبه 18 تير 1393 ا 13:6 نويسنده : soheil ا
Weblog Themes By سایت عاشقانه