ﻟـﯿـﺎﻗــﺖ
ﺍﻭﻧـﯽ ﮐـﻪ ﻟـﯿـﺎﻗــﺖ ﻣﺎ ﺭﻭ ﻧــﺪﺍﺭﻩ ، ﺧــﺐ ﻧــﺪﺍﺭﻩ ﺩﯾـﮕـﻪ !!
 
ﭼـﯿﮑﺎﺭ ﮐـﻨــﻢ؟【 .. :| .. 】 
.
.
.
.
 
ﻏـﺼــﻪ ﮐــﻢ ﺳـﻌـﺎﺩﺗـﯽ ﻣــﺮﺩﻡ ﻫــﻢ ﻣــﻦ ﺑـﺨــﻮﺭﻡ؟!!!
 
 
والااااااااااااااااااااااااااااا【.. ❂_❂ ..】
 



نظرات شما عزیزان:

آوای خوش
ساعت15:08---17 تير 1393
تنهایی با ارزشه
چون خالی از انسان های بی ارزشه..........


محمد و مونا
ساعت14:46---17 تير 1393
لینکت کردم لطفا لینکم کن به عنوان محمد و مونا

آوای خوش
ساعت14:38---17 تير 1393
گاهی باید به دور خود یک دیوار تنهایی کشید

نه برای اینکه دیگران را از خودت دور کنی

بلکه ببینی چه کسی برای دیدنت دیوار را خراب میکند


محمد و مونا
ساعت14:52---16 تير 1393
دلم یک تصادف جدی میخواهد . . .

پر سرو صدا . . .

آمبولانس ها سراسیمه شوند . . .

وکار از کار بگذرد . . .


شهاب
ساعت11:27---16 تير 1393
سلام عزیزم وب زیبایی رو اداره میکنی آفرین به سلیقت. از وبت خوشم اومده واسه همین تمایل دارم با هم لینک کنیم. به وبم بیا اگه دوست داشتی منو با نام : یه ذره هم لبخند و آدرس:http://www.labkhandema.rozblog.com/ لینک کن بعدش خبرم کن تا لینکت کنم. منتظرتماااااا

maryam
ساعت18:59---15 تير 1393
لینکی لینکم کن

اندریانا
ساعت16:46---12 تير 1393
لینک شدی عزیزمممممم..ممنون که لینکم کردی گلم
پاسخ:خواهش میکنم


اندریانا
ساعت14:31---12 تير 1393
عزیزم اجازه دارم لینکت کنم؟؟؟؟؟خبرم کن

آوای خوش
ساعت11:49---9 تير 1393
دَمِش گَرمـ ، بآرآن رآ میــ گـویَمــ ، بهـ شآنهـ اَمــ زَد و گفتــــــــ :

خَستِهـ شُدیـ ، اِمـروز تـو اِستِرآحَتـــ کُنــ ، مَنـ بـه جـآیَـتـــ میـ بآرمــ.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: جملات عاشقانه ,

تاريخ : دو شنبه 26 خرداد 1388 ا 11:18 نويسنده : soheil ا
Weblog Themes By سایت عاشقانه